Helgen är här =)

Så var det fredag och jag är pigg och vaken, sover alltid väldigt oroligt här men jag är konstigt nog ändå inte trött. Drömde en massa skumma drömmar oxå som alltid men just nu kan jag inte minnas dom riktigt.
Jag har precis fått i mig lite frukost och ska snart ner för att borsta tänderna sen är det tid att köra mot jobb igen. Arbetar 9-21 idag med men efter jobb idag skall jag hem till min kära man. Ska dock jobba i morgon oxå men bara en kort dag sen ska jag hem till Ronja efter jobb för att fira henne för hon fyller år på tisdag. Därefter ska jag spendera resten av helgen med min mamma =)
Måste snabba mig nu, hoppas ni får en fin dag!

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0