Fråge spalt i tidningen

Igår kväll när jag satt på tåget på väg hem från jobb så fick jag tag i aftonbladets söndags bilaga och satte mig och läste den. När jag sen kom till frågespalten i slutet av tidningen höll jag på att dö av garv, va så klart tvungen att ta en bild på det så att jag kunde visa er här i bloggen. Tänk er att människan som frågar är helt seriös, haha. Frågan är ju fri som man brukar säga....



....finns väl inga dumma frågor men det finns fan & mej jävligt roliga frågor.

Har varit inne och kollat lite på min deklaration och än så länge så ska jag få tillbaka nästan 6 tusen men det kommer bli mer för jag måste själv fylla i lite uppgifter men det får mamma hjälpa mig med för jag fattar nada av sånt.
Ska sova hos mammsen från torsdag till fredag tänkte jag så vi kan fixa det där nån gång förhoppningsvis. Jag ska oxå träffa Ronja en sväng på torsdag, har inte sett och umgåtts med henne på as länge nu så det känns som om jag är redo för en Ronja dos =)

Snart är det gubbens födelsedag, eller snart och snart han fyller år den 10:e Maj och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till honom. Tänkte iaf bjuda över mamma, Uno och ev. syskonen på fredagen den veckan han fyller år men får snacka lite mer med gubben om det först.

Ska ringa och få fixat med nytt körkort idag oxå men det gör jag när jag är över i Sverige. Billy ska ringa till Docken och få tag i den ansvarige där för lösa det här med försäkring för min jacka. Får jag tillbaka dom pengarna så ska jag ge dom till mamma så att hon får hålla dom till nästa vinter så jag kan köpa ny jacka då, inte så lönt att köpa nån nu när sommaren snart är här.

Det ni ville säga
Postat av: Rebecka

HAHAHAHA Tack behövde mig ett gott skratt idag.. du e fan bäst haha =)

2010-04-06 @ 15:38:32
URL: http://rebeska.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0