Förlorad jacka + lite till

Har inte skrivit på några dagar för jag har verkligen inte varit på humör för det.
Festen va verkligen skit bra, vi hade så sjukt kul men så klart är det nått som ska förstöra ens humör.
När festen närmade sig sitt slut så och jag skulle hämta ut min jacka i garderoben så kunde dom inte hitta den. Någon hade alltså snott min jacka i garderoben, så jävla dåligt och så klart e det min jacka dom snor. Fick iaf redan på att det finns en försäkring som ska täcka det men vi måste ha tag i den som e ansvari och det kan vi först få efter påsken. Hade som tur var tömt det mesta från min jacka men tyvärr hade jag mit körkort kvar i den och min bluettand till mobilen. Nu hoppas jag verkligen att jag får tillbaka pengar för den för det va min canadian goose jacka som jag köpte i början av vintern =(


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0