Effektiv som tusan

Jag gick upp lite innan sju i morse och har redan hunnit med att rymma upp och göra rent här hemma i lägenheten, snacka om att jag känner mig duktig och effektiv idag, klockan är ju inte ens nio.
Håller på och tvättar lite, hoppas på att hinna med två maskiner tvätt men det är inte säker än.
Klockan halv 11 kommer där en som ska ta lite bilder i lägenheten för att se om det är något dom kan använda sig av, skulle hans chefer eller ledningen tycka att vår lägenhet passar så ska dom låna den i 2 dagar för att filma till en film. Hade faktiskt varit riktigt coolt men jag vi får se vad dom säger först.





Blir så ljust och fint i lägenheten nu när solen är framme. Älskar vårt hem och vårt liv tillsammans, det som vi håller på att bygga på och utveckla varje dag som går.

Gårdagen var skit, den började jätte bra men så fort jag skulle till jobb började det dåliga och det fortsatte hela dagen. Det var en sån dag som man bara skulle blivit hemma för allt kändes fel, hoppas verkligen att det inte blir likadant idag men 2 likadan dagar, nej, det accepteras inte =)
En bra sak med dagen igår var iaf att älskade Liiniisen fyllde år, hela 24 år blev min Lady Lina. Tråkigt att vi inte kunde ses men förhoppnigsvis så ses vi snart så kan vi fira henne lite extra då.




Det ni ville säga
Postat av: LISOU

Fin lägenhet :)

2010-04-13 @ 19:33:36
URL: http://lisou.blogg.se/
Postat av: LISOU

Ingen orsak :)

Visst är det!

2010-04-13 @ 23:04:20
URL: http://lisou.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0