Bio & Fredagsrock

Fredag och det har regnat en hel del men det känns ändå som en sjukt underbar dag.
Jag och älsklingen startade dagen men ett dans pass, provade det nya spelet till Wii, just dance, verkligen mega kul men jävlar vad man blir trött. Därefter fick Billy mig till att prova mario galaxy vilket faktsikt var kul, jag är dock inte den stora spelaren.

Skall hoppa in i duschen om en stund, vi ska på bio ikväll och se Alice i Underlandet i 3D men först ska vi äta innan filmen. Michele & Simon ska oxå med oss och efter filmen ska vi till Tivoli och lyssna på fredagsrock. Ikväll är det Rasmus Seebach.

Har precis kommit hem från en runda i solariumet och fått mig en uppfriskande dusch. Ska ta på mig och göra mig klar så att vi sen kan sticka in mot stan. Ska fixa med nytt månadskort först sen ska vi ut och äta på fisketorv innan det e dax för bio.
Hoppas ni får en underbar fredag kväll.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0