Älskar att bo här

Vilken underbar dag det har varit hela dagen, solen har strålat och vi har t.o.m suttit ett tag ute på vår ena balkong och njötit av värmen och utsikten. Älskar verkligen att bo här var vi bor, här e så himla fint och det syns verkligen nu när solen kommer fram och sommaren närmar sig.









Jag och älskling har varit sjukt duktiga idag och fått röjt undan en hel del. Har ÄNTLIGEN kastat ut den gammla soffan och vi har fått rensat i lådorna som vi hade här uppe och fått slängt en himla massa därifrån. Där va 6-8 lådor + en massa kassar från starten och vi har fått halverat lådorna och alla påsar och säckar är väck. Nu har jag bara 3-4 lådor nere i källaren som jag skall gå igenom och kasta det som jag inte skall ha sen är vi klara med det. Det har tagit sin tid men bättre sent än aldrig =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0