WEDDING DAY!



God morgon allihopa, hoppas ni har sovit gott. Jag sov ganska oroligt men det e ju inte så konstigt =)
Ska snart hoppa in i duschen, Billy står där inne nu så jag får vänta lite men det gör inget för då har jag ju lite tid till att skriva här.
Strykjärnet som finns här är värdelöst så jag måste springa ner snabbt i en butik som ligger här på hörnet och köpa ett nytt men först måsta jag nog äta lite. Kan inte gå på tom mage hela dagen och kommer inte ha tid till att äta sen förrän klockan 5 då vi har bokat bord.
Hörs nog inte så mycket mer idag för det kommer inte finnas tid till att sitta vid datan mer men jag hoppas ni får en underbar dag och så hörs vi i morgon någon gång.

Det ni ville säga
Postat av: S A N N A ♥

Åh, gratttiiis! GUD VAD ROLIGT!

jag blir nästan rörd! vad kul! önskar er all lycka!

2009-10-01 @ 15:44:35
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Michelle Guhlstorf

Men Snäckan !! Ska du gifta dig ?? Har jag rätt eller läser jag fel ??

Skriv tibaxx meddelistuds efter bröloppsnatten o så måste det ut en klänning på dig.. tror du kommer att vara en jävligt vacker brud !!

(Om Jag nu läst rätt) Lycka till med kärleken.. blir lite rörd ska jag säga.!!

Massa kärlek

2009-10-01 @ 22:05:54
URL: http://michelleguhlstorf.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0