Väckt

Blev väckt av min kära man nu i morse. Det va inte med meningen han gjorde det, jag brukar vakna när han e uppe så tidigt sen när han går till jobb brukar jag lägga mig ner och somna om igen.
Har inte orkat eller haft tid att skriva i bloggen nu i helgen för jag har jobbat hela dagarna men det har ju ändå inte hänt nått speciellt i helgen så ni har inte missat nått.
Ny vecka nya tag, hoppas på svar från banken denna veckan men det borde vi ta mig tusan få. Måste ringa till min bank här i danmark och fixa så att jag kan föra över pengar till utlandet, till mitt svenska konto.
Förutom det så e det bara jobb som står på schemat idag.
Bokade förresten bio biljetter igår till Michael Jacksson - This is it, börjar ju gå på bio nu på onsdag ochvi ska gå och se det på fredag.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0