Tappat rösten

Allt hostande har gjort att jag tappat rösten, tror iaf att det e på grund av det för jag har inte hållt på och gapat och skrikit nått har heller inte speciellt ont. Min hosta håller oxå i sig, 3:dje veckan nu.
Har tänkt att jag ska palla mig ner till läkaren och kanske få nån ordentlig host medecin men det blir nog inte idag för känner mig helt färdig idag.

Drömmde om huset som vi kollade på sist igår. Huset va vårt och vi bodde där men så vakna jag så klart och insåg att det bara va en dröm =( Klockan va någon stanns mellan 2 - 3 på natten när jag vakna och vaknar upp med kännslan av att jag nästan inte får luft och det va ju inte så konstigt eftersom jag va helt täppt i näsan och as torr i munnen. Satans förkylning kan det inte bara försvinna.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0