Sovit ut

God middag allihopa. Idag har jag verkligen fått sova ut, eller jag har iaf sovit länge men jag har iofs vaknat ett antal gånger för att jag har hostat och sånt. Min röst e fortfarande helt fucked up, ganska jobbigt eftersom jag älskar att prata men kan inte riktigt prata ordentligt för man kan inte riktigt höra alla ord som jag säger.
Ringde chefen igår kväll för att prata med honom, först kunde jag inte ens få fram ett hej utan fick prova 3 gånger och säga det innan han hörde mig. Vi kom fram till att jag blir hemma idag och i morgon oxå sen e jag ändå ledig torsdag och fredag, lördag & söndag hoppas jag att jag kan jobba för det e så himla tråkigt att bara sitta hemma och inte ha nått att göra.

Både jag & Billy går på lite halv depp för vi e så oroliga för det här med huset. För det första väntar vi på svar från banken så vi oroar oss för hur mycket vi kommer att få låna och om det nu skulle va okej så oroar vi oss för om nån kommer buda över oss på huset. Den här oron är riktigt jobbig, man får ingen ro och vet inte vad man ska göra. Ska ringa min kära man nu och höra hur det e med honom idag.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0