Övernattning i Sverige

Sov hos mamma inatt i mitt gammla rum, va faktsikt riktigt mysigt och jag somnade förvånadsvärt fort trots att jag inte hade nån tv att titta på. Sessan är nog lite sur på mig för att jag ha lämnat henne där för hon ville inte alls sällskapa med mig.
Har precis kommit hem, ska göra ve mig inför ikväll. Lite stressade e vi för vi ska vara där halv 6 och vi har båda precis kommit hem. Billy står i duschen nu och jag ska in efter honom men hade lite tid att skriva några rader här innan.
Haha Billy står och sjunger väldigt dåligt i duschen men det e sött.
Överrasknings födelsedagsfest e det vi ska på ikväll och det kommer säkert bli mega trevligt för det e många man känner som ska dit. Hoppas ni får en trevlig kväll, kram

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0