Många grattis

Ær helt øvervælidgad av att jag har fått så många grattulationer idag. blir så himla glad. Det ær sånna små saker som betyder så himla mycket. Tusen tack till allihopa, ni e fan guld værda. Ni har alla gjort min dag helt underbar trots att jag varit tvungen att arbeta lite.
Fick iaf min 3 fødelsedagspresent av Billy nær jag kom hem från jobb. Fick wii fit till nintendo wii, har bara hunnit prova det lite men det e skit kul. Har ju fått ett par DC skor innan av honom och så har jag fått en parfym oxå.
Mamma betalade så mycket till vårt brøllop så vi ræknade in att min fødelsedagspresent va inræknad dær och det e jag mer æn nøjd med. Hon har verkligen bara varit den bæsta mamman ever ænnu en gång.
Førresten så glømde jag att berætta att våra vittnen på brøllopet ær min mamma & Billys bror =) Dom allra allra nærmsta.
Ha en super underbar kvæll det ska jag, hoppas ni kan først vad jag har skrivit. Sitter vid brians data och han har inte svenska bokstæver.

Det ni ville säga
Postat av: mamma

du förtjänar det allra bästa i livet...du har inte haft det så lätt alla gånger..så lycka till till er båda o se till att ni är varandras bästa vänner

2009-10-04 @ 15:17:07

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0