Lång dag men hyggelig =))

Har precis fått min efterlängtade dusch så nu e jag clean clean clean. Ska strax hoppa i säng för jag ska upp tidigt i morgon igen och det ska älsklingen oxå.
Har haft Ronja på besök, hon tog båten med mig över när jag skulle hem sen körde vi hem till mig och har suttit och snackat, kollat på tv.
Bonde söker fru började idag igen och ni kommer säkerligen tycka att jag är mega töntig nu men jag älskar fan det programmet. Dom e ju bara för jäkla söta dom bönderna, blir ju så varm i hjärtat när man kollar på det programmet.
Körde Ronja till Brians jobb för 1 timme sen ca, hon skulle hem till honom idag efte hon varit här men han slutade så sent så hon fick umgås med honom på jobb lite innan dom kunde åka hem till honom.
Tandborstning sen bingen =P

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0