Intriger - nej tack

Sjukt att intrigerna börjar direkt så fort den personen kommer in i någons liv igen så börjar det. Vist kommentarerna kommer inte från den personen men att intriger uppenbarligen förföljer människan.

Har tänkt en hel del på hur jag ska hantera en viss situation när den kommer att uppstå och jag har kommit fram till att så klar kommer jag att acceptera det för det är ändå min bästa vän och jag tycker det är så man gör. Har bara varit svårt eftersom jag har en annan vän att tänka på men om hon är en riktigt vän så kommer hon förstå min situation och acceptera det hon med.

Dags att tvätta lite här hemma, behövs verkligen sen har jag tänkt att köra lite tidigare till Sverige för jag måste in på skatteverket och ändra mitt efternamn där oxå. I morgon e det äntligen hus titt och jag hoppas verkligen vi kommer att ha det huset innan jul så vi kan fira vår första jul där.


Det ni ville säga
Postat av: mamma

en bra vän dömer inte, utan finns med

har själv tre kompisar som har svårt med varandra, två pratar inte, men det är deras sak....dom ska inte lasta det på mig...jag har förståelse varför dom inte kan med varandra, men jag har inte gjort nåt o tycker dom att det är fel att jag är med den ena eller den andra - ja då skulle dom inte va mina vänner...för jag väljer själv

2009-10-13 @ 11:24:18

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0