Hustitt

Hustitten idag gick bra, huset va helt okej men det visa sig att ägarna till huset vägrar att gå ner i pris och vi ville inte riktigt ge så mycket som det stod ute för så vi tittar vidare istället. Ska titta på 2 andra hus på söndag och Billy har skickat förfrågan om hustitt på en del andra hus.
Hann ner till skatten i HBG idag innan jobb och fick lämnat in mina papper om efternamnsbyte och giftemål så att det blir registrerat i Sverige oxå =)
I morgon MÅSTE och SKA jag tvätta, har ju inte fått gjort det än så det är sista chansen i morgon för denna veckan för vi behöver en del av de kläderna som ligger i tvätten till på fredag och jag kommer inte hem i morgon efter jobb för jag sover hos mamma då eftersom jag bytat skift på fredagen och ska börja tidigt på morgonen.
Ska få träffa min älskade katt Sessan, har inte sett henne på mega länge och jag saknar henne så himla mycket. Vill bara att vi ska få vårt eget så att jag kan få hem min älskade lilla sessa.
Nu ska jag bädda ner mig, är mega trött och känner mig lite slö. Förkylningen är rätt bra på att matta ut en.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0