Hus titt

God sen kväll =) Hoppas ni har haft en bra dag, själv har min dag varit bra. Inget speciellt som hänt men har haft ett bra humör hela dagen.
I morgon ska vi titta på hus kockan elva på pretoria alle ska bli skit kul att få komma ut och se på mer hus. Har sagt till gubben att han ska boka visning på några andra oxå.
Håller för övrigt på att läsa en bok som jag hoppas på kommer hjälpa mig sluta röka, japp ni hörde rätt, är trött på det här rökandet och helt ärligt det finns inga fördelar med att röka.

Det ni ville säga
Postat av: Mette

Jag har åsså en bok om att sluta röka.Hoppas den hjälper dig!

Det e bara att bestämma sig för o klara det.Finns viljan så finns allt :) Jag har snart hållt 2 veckor,men jag e ju som vanligt en periodare ;)

Lycka till!Pussa

2009-10-27 @ 21:09:16
URL: http://partysubs.blogg.se/
Postat av: Emma

Bra för dig!!!!!

Hur har det gått nu då med rökningen? Onödiga pengar och man luktar as =)



Ett tips är att ta ett ark vitt toalettpapper, dra ett djupt halsbloss och sätt papperet för munnen och blås ut all rök.. Titta sen på papperet.. FY FAN, du vill inte röka mer då... Jag lovar =)

2009-11-04 @ 23:36:53
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0