*host host*

Har legat och hostat hela natten känns det som, det river kliar och irriterar i min hals och jag har vaknat flera gånger av att jag börjat host. Nu har jag vaknat till liv för att jag e hungrig men måste gå ner och handla om jag vill ha nått att äta och det orkar jag inte riktigt så försöker sammla krafter.
I lördags kväll åkte vi till Hilleröd till ett discotek där, för omväxlingens skull så va vi mest tjejer och det va faktiskt riktigt kul.
Igår va man helt död och låg bara i sängen hela tiden vilket bara va mysigt för jag kunde gosa med min man hela dagen.
Nu e Billy tyvärr på arbete och jag e hemma för jag e ledig idag, börjar först i morgon och då har jag morgon passet.
Längtar så sjukt mycket tills vi köpt vårt eget hus och kan flytta in där, är så himla trött på att bo här vi bor. Det är litet. äckligt och osundt att bo här + här finns inget kök, det rev dom ner för 2 år sen och det skulle komma upp ett nytt men Walle är bara allt för långsamt och lat för att någonsin få nått gjort så det har blivit uppskjutet hela tiden.
Måste ha mat nu, hörs senare.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0