Hemma & ska äta

Har precis hämtat Billy från jobb & e nu hemma igen för att äta sen ska vi som sagt iväg igen och kolla på Michael Jacksson - This is it!
Glädjer mig riktigt mycket till att se den, kan fortfarande inte fatta att han e död.

Hittade inga stövlar som jag riktigt gärna ville ha så när jag kom hem så beställde jag ett par billiga över nätet som ändå är okej och skulle jag hitta ett par som jag verkligen vill ha så kan jag ju köpa dom då.
Väntar på att en auktion ska ta slut oxå på tradera, hoppas jag får dom linnena oxå för det hade varit skit snyggt till mina jeans.

Billy har lämnat papperna på 5 olika lägenheter till vår bankman (kvinna) så nu ska hon se vilken/vilka vi har råd till sen kan vi åka ut och titta på dom. Hoppas bara det går snabbt nu för jag vill verkligen verkligen flytta nu.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0