God mitt i natten typ

Har nästan precis vaknat och är i gång med att slänga i mig lite frukost. Ska iväg och jobba, har helgen denna veckan oxå så tio-tjugo över sju nått ska jag köra mot Helsingör.

Bion igår va jätte mysig tyckte jag. MJ filmen va jag nöjd med, tycker inte riktigt man kan bedömma om den va bra eller dålig för det e ju ändå en dokumentär om förberedelserna inför hans slut show och jag tycker ändå att den va ganska bra gjord. Hade gärna hört lite mer av Michael när han snackar för jag har alltid tyckt om hans röst, den är på nått vis lugnande och trygg. Tyckte synd om de dansare & musiker som hade sett fram emot att få göra den här showen med Michael men så blev det ju aldrig av fast dom har ju iaf fått träffa han i verkligheten och dansat en del med honom när dom har tränat så tror ändå att dom känner en vis glädje över det. Va man ett fan av MJ så tycker jag man ska se filmen.

Tolv timmars pass både idag & i morgon och så ska jag ha en lärling med mig hela helgen. Blir lite trevligare att jobba när man har sällskap + jag slipper att köra för han ska få köra båda dagarna för att lära sig att hitta bättre.

Vann förresten den andra budgivningen oxå på 3 korsett linnen, endast 299kr sen tillkommer lite frakt oxå, tror att det va 50 kr men tyckte ändå det va riktigt billigt för det är ändå 3 st linnen. Hoppas nu dom sitter snyggt på men det tror jag nog.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0