Ganska behaglig dag!

Är nu hemma från jobb och det gick faktiskt ganska bra, trots att det va röd dag och inte fullt så måga bilar ute som det brukar så lyckades vi finna en hel del och lärlingen som jag haft med mig idag är riktigt duktig och var även ett riktigt trevligt sällskap. Vi ska köra tillsammans i morgon oxå sen ska han nog få köra själv from nästa vecka.

Brian & Mads är här på besöka. Billy & Mads sitter och spelar Wii Sports Resort och det är riktigt kul att titta på dom för dom ser inte kloka ut när dom håller på med alla sina rörelser, Mads har verkligen ingen kondition till det märker jag för han flåsade som en gallning innan efter ett paddlings race som dom hade.


Det ni ville säga
Postat av: Mette

Jag har ringt Q-park 2 ggr om en bil här nere vid mig,så har du tid imårrn så kom o lappa den. En silvrig bil som retar mig hehe

2009-10-31 @ 22:15:37
URL: http://partysubs.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0