Förkylning

Denna förkylningen som jag dras med kommer ta livet av mig, näsan är tilltäppt och jag har blivit en effektiv användare av nässpray. Slemmet sitter som fastklistrat i strupen, det kliar i halsen och jag hostar så att tårarna sprutar och håller på att klökas. Har fått några märkliga prickar längst inne på tungan, ingen aning vad det är men det har väl nått med förkylningen att göra. Jag har iaf inte feber vilket åtminstonde är positivt.
Har köpt host medecin i veckan men den hjälper inte alls, känns lite hopplöst när det aldrig blir bättre.

Är förresten hemma från jylland, kom hem i natt. Födelsedagsfesten slutade tidigt och vi ville gärna hem till Köpenhamn igen, hemlängtan hade vi alla 3. Så jäkla lång resa, tar ju 3 timmar att köra och jag va ganska trött innan vi börja köra så när vi kom hem va jag helt slut.
Det var iaf mega trevligt på kalaset och det va jätte kula att träffa Billys föräldrar. Hans pappa är skit rolig, diggar honom riktigt mycket och han mamma e bara så söt och rar. Fick se massa bilder på Billy när han va liten, riktigt söt när han va bebis och det krylliga håret har hängt med honom från starten. Men han är inte alls lik sig sen han va yngre, han har verkligen förändrats sjukt mycket.

Är så spänd på vilket svar vi kommer få från banken, vet ju att vi kommer få låna nått men frågan e ju bara hur mycket. Sen är jag oxå spänd på hur huset ser ut och om vi kommer få det. Tror det men man kan aldrig va helt säker.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0