Flickan som lekte med elden



Har precis kommit hem från bion, sg flickan som lekte med elden och den va helt okej inte lika bra som 1:an dock men det är det ingen film som är. Alltid när det är sån serie med filmer så är 1:an alltid bäst dock tycker jag att den är värd att se.
Jag glädjer mig mest till att se New Moon dock och nu är det mindre än 1 månad kvar tills den har premiär.
Ska hoppa i säng nu för ska tidigt upp i morgon, tillbaka till arbete och tillbaka till verkligheten, sov gott

Det ni ville säga
Postat av: Mette

E det bara jag som tyckte 2:an var snäppet bättre än 1:an? hehe

Tyckte absolut att flickan som lekte med elden var värd att se,riktigt bra!

Puss

2009-10-23 @ 23:05:37

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0