Fixa & dona

Älsklingen har inte bara väckt mig en gång idag utan 2 gånger men jag har somnat om båda gångerna. Vaknade av mig själv nu för 15 minuter sen och tänkte att nu fick det va nog med sovandet för jag har en del att göra idag.

TODO LIST FÖR DAGEN:

* Köra till tandläkaren & hämta nya räkningar

* Hämta ut bio biljetterna till Michael Jacksson - This is it!

* Leta efter varma & goa vinter stövlar

* Hem & tvätta

*Vinna en budgivning på tradera

* Iväg och kolla på MJ filmen på bio kl 19.00

Förutom detta så ska jag oxå hinna äta mellan varven och jag insåg precis att jag inte har så många timmar på mig att hinna med allt, knappt 7 timmar ju, bäst att jag skyndar mig.
Hoppas jag hinner oxå hinner med att blogga lite idag men det kan jag nog ha tid med när jag tvättar....om jag nu hinner det.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0