Chilli

Vi fick en kaffe kokare från Billys arbete, den från obh nordicas chilli serie. Den e så himla fin, nu ska vi bara få köpt allt det andra oxå som tillhör den serien, eller där finns några saker som vi inte vill ha.
Hostar och är halvt täppt i näsan, riktigt irriterande har hållt på så sedan i förgår men jag får skylla mig själv för jag plaskade runt i regnet med genomblöta skor i lördags när jag jobbade.


Det ni ville säga
Postat av: Tess

hade för mig nån stans ibakhuvydet att du nämnt att du ville ha den serien. Har för mig ett skyltfönsteroch dy står och piper om brödrost i den röda som m an kunde få ner ritkigt många brödskivor, har jag rätt ? haha JULSKYLTNINGEN va ? hahahaha.. har et svagt minne, undra varför hahahahaha

2009-10-06 @ 21:13:22
URL: http://missplaymate.blogg.se/
Postat av: mamma

ja deras grejor är super fina...det är bara att skriva ner, så kan folk köpa till er när ni flyttar till huset

2009-10-07 @ 10:20:46
Postat av: Tess

Hej gumman!

Absolut klart att du får säga din mening. Bara glad för det också. Men jag vet precis varet gränserna går nu och det är liksom noll tolerans. Som jag skrev, retat mig om jag inte provat och skulle de skita sig så e de absolut definitivt aldrig mer.

Ska jag vara ärlig så känns de annorlunda. Men som sagt kommer ta ett bra tag innan jag kan slappna av helt och lita på henne till 100%. Det är för mig värt ett försök och ja man får se vad tiden utvisar, jag går in i detta utan förhoppningar och utan förväntningar.. är du med mig i vad jag menar.

2009-10-07 @ 18:07:50
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0