Ballerina Pepparkaka

Är riktigt stolt över mig själv att jag kom igång med tvätten och är för tillfället i full gång med det. Vaknade innan klockan ringde oxå så jag kom igång lite tidigare än vad jag hade trott att jag skulle.
Håller på att kolla runt på fler hus och där finns skit många som ändå ser riktigt bra ut men inte är allt för dyra. Har redan bokat 2 hus visningar på söndag och nu hitta jag ett 3:dje som har öppet hus som vi oxå kan köra och kolla på, blir hustitt delux på söndag.

Tycker ni om Ballerina?....Bra....Tycker ni om Pepparkaka?....Ännu bättre ...då måste ni bara prova Ballerina pepparkaka för den är svinigt god och beroendeframkallande, verkligen jul stämmning på dom, kanske lite tidigt men gud så gott.




Det ni ville säga
Postat av: Annis

Dom är skit goda =) va tvungen att köpa dom för älskar pepparkaka... hehe

2009-10-15 @ 13:16:06
URL: http://anzon.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0