AjAjAj

Har ont ont ont =(
Det va som tur va ingen tand som hade gått av men det va däremot en bit tandsten som satt mellan tänderna som hade åkt av och jag hade en hel del kvar vilket jag fick bortrensat. Gjorde så himla ont att jag började gråta, tyckte mega synd om mig själv. Fick bedövning, hon sprutade in det på flera ställen och nu har jag ont både där hon bedöva och där hon gjort rent. Har precis tagit 2 panodil och hoppas att det ska hjälpa.
Ska tillbaka till tandläkaren nästa torsdag och lägga i ny fyllning för de gammla fyllningarna som jag fått gjort för länge sen är helt nedslitna nästa.

Hus titten har blivit flyttad till på onsdag istället, hoppas bara dessa dagarna går snabbt. Måste kanske ta mig till läkaren oxå och kolla upp det här med min möjliga halsfluss kanske men jag är bara så dålig på att ta tag i såna saker, så länge jag inte har feber är det väl ingen fara???

Det ni ville säga
Postat av: Anonym

jojo, klart det går gränser.Men jag vet inte, alla gör misstag o vi är bara människor. Men sen är det upp till var å en vad man vill göra oxå.

Jag ville bara säga min mening, eftersom ni har berättat en del för mig med.. Jag ville absolut inte lägga mig i för det är ert problem.

2009-10-12 @ 14:16:43
Postat av: lina

aww lilla gums då :P



hoppas du fick ett klistermärke efter för du vatt så duktig :P



o ja.. danmark <3 bud på o röra sig ditåt alltså :P

2009-10-12 @ 15:51:50
URL: http://swiipii.blogg.se/
Postat av: mamma

mamma tycker synd om dig aj ajaj puss puss

2009-10-13 @ 11:26:25

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0