1 1/2 timme kvar

Om 1 och en halv timme är det min födelsedag, blir hela 26 gammal år. Tycker det låter gammalt fast att det egentligen inte är det. Kanske för att jag inte känner mig så "gammal" Ska få present av älsklingen, vet inte om jag skulle få den redan ikväll eftersom jag jobbar hela dagen i morgon.
Fick förresten ledig på söndag, några av mina vänner här i Köpenhamn ville hitta på nått med mig i morgon kväll vet dock inte vad än, ska bli kul =)
Annars har jag & älsklingen gjort så lite som möjligt har bara tagit det lungt och latat oss hela dagen. Billy mådde inte alls bra i morse haha, han va riktigt fylle dålig men nu mår han bättre.
Sitter & kollar på idol och vilka som går vidare sen ska jag bädda ner mig så jag orkar jobba i morgon. Hoppas ni sover gott.

Det ni ville säga
Postat av: huba

Grattis på födelsedagen =)

2009-10-03 @ 00:00:14
URL: http://huba.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0