Uppe tidigt

Älsklingen & jag kom upp ganska tidigt idag, vaknade tjugo i nio och kom upp strax efter det. Billy gick ner & köpte bullar sen åt vi frukost. Har slängt in tvätten i tvättmaskinerna, 4:A fulla tvättmaskiner. Har aldrig haft så mycket tvätt men det märktes oxå i garderoben för jag hade inget rent, eller inte som jag vill ha på mig iaf. Har iofs inte hela min garderob här heller, hälften eller mer ligger fortfarande hemma hos mamma. Har ju inte plats med allt här.

Ska hämta ut biljetterna till New Moon idag, mindre än 1 vecka tills vi ska se den och jag längtar så sjukt mycket. Satt och kollade på Twilight igår igen men hann inte att se hela för jag va tvungen att köra mot jobb.
Igår kväll när jag kom hem åt vi lite sen kollade vi på IRobot med Will Smith. Mega längesen jag såg den men det e så bra, älskar roboten Sonny han e så himla söt.

Ska kanske hem till vänner och äta senare men det är inte riktigt säkert än, får se om ett par timmar hur det blir.
2 dagar kvar tills vi ska kolla på lägenheten, håll alla tummar, tår & korsa alla fingrar ni kan så e jag tacksam =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0