Sover oroligt

Gud vad jag inte sover bra nuförtiden, de sista dagarna har jag bara vaknat hela tiden och drömt konstiga drömmar. Känner mig trött hela tiden men vet ju oxå att det beror på att jag är orolig för det här med boende.
Har fått en hel del bakslag nu på sista tiden och känner att jag orkar inte ett till men tänker heller inte skriva nått om vilket boende det blir förrän vi väl fått det bekräftat.

Skulle egentligen på julefrukost i helgen men det har vi ställt in, måste få min bilruta fixad och så har vi annat att koncentrera oss på. Vi ska titta på en lägenhet på måndag och det e fan bara torsdag idag, känns som tiden går i slow motion och jag får spel.

Ska få i mig lite morgon mat nu sen e det bara den eviga väntan typ. Ska jobba senare i eftermiddag, hoppas tiden går lite snabbare då iaf.

Förresten bara så ni vet så har jag världens bästa mamma i världen, bara så ni vet. Finns ingen bättre än hon.

Det ni ville säga
Postat av: Tess

haha lätt ATT han var.. och Andreas Johnson ;)

2009-11-12 @ 11:18:45
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0