På Billys jobb

Sitter på Billys jobb nu, va tvungen att ta med min data hit och låna internet så att jag kunde fixa lite med räkningar. Föra över pengar på mitt svenska konto så att jag kan betala ränkningar som jag har kvar i sverige.
Ska se om min danska bank kan lösa lånet som jag har i sverige så slipper jag föra över en massa pengar i framtiden.

Så fort vi e klara här så ska vi till Tivoli och köpa årskort och så ska vi så klart in en runda och titta, där e så himla mysigt nu när det e mörk och vinter för dom har miljoner lysen där inne som skapar en så himla mysig stämmning.

Förresten så jobbade jag min sista helg denna helgen och jag avslutade verkligen med bravu, satte nytt rekord 100 lapp på en dag. Skrev sammanlagt 151 lapp på 2 dagar, snacka om att jag va stolt över mig själv och min kollega Micke va också skit duktig. Tillsammans skrev vi 289 lapp på 2 dagar, ELIT!!! haha
Kommer fan sakna det stället men ser oxå riktigt mycket fram emot att starta på nytt.

Denna helgen som kommer ska vi över till Sverige, ska på barndop för lilla Oliver, Tettans & Mickes lilla sötnos. Efter det ska vi hem till mamma och Uno och ha mys kväll med dom så sover vi där för på söndag ska vi till Ekeby möbelaffär och hitta lite nya möbler till vår nya lägenhet.

Förhoppningsvis får vi internet där hemma denna veckan vet dock inte vilken dag än men håll ut....to be continued =P

Det ni ville säga
Postat av: tess

från ekeby till billesholm e de inte långt ;)

2009-11-30 @ 21:03:54
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0