Ny vecka nya tag

Ska snart köra mot Helsingör igen för att ta båten till HBG sen bussen upp till jobb. Idag har jag som tur e bara en kort dag och likadant i morgon. Vill bara va hemma och mysa med älsklingen men man måste ju ta lite ansvar ibland oxå.

Lördags va förresten riktigt skoj, när vi kom till ladies night fick vi lite drinkar, vann en vibrerande penis ring, fick t-shirt där det stod ladies night med guld text på och tog foton som man fick gratis.
Maten va god men lite liten portion. Det enda som va lite segt var att man fick vänta så länge på att showen skulle komma igång. Showen va verkligen underhållande & sällskapet som vi var va helt toppen.
Dock fick jag panik när vi skulle ut för det va helt stopp och man kom ingen stans för ingen rörde på sig längre fram så jag fick upp en dragkedja på det tältet som vi stod vid och gick ut där och hoppade över ett stängsel.
Mamma körde mig och Lina ner till Knutpunkten så vi kunde ta båten över till Danmark, vi skulle ju vidare till Winter tam tam.
Lina kom in helt gratis, hon gick bara bakom mig och vakterna glömde helt att kolla henne sen när hon skulle köpa vatten där inne till oss så lämna hon fram en 50 lapp (dkr) men hon fick tillbaka 150 plus några mynt. Snacka om att hon gick plus den kvällen.
Festen va helt okej, kunde varit bättre men jag va på så bra humör att jag hade haft skoj vart jag än gick och Lina va på minst lika br humör hon oxå.

Igår va både jag & Billy helt färdiga så vi har bara legat och myst & sovit hela dagen. Man behöver sånna dagar ibland.
Hoppas fan & med vi får svar denna veckan från banken annars blir jag piss sur, håll tummarna. Nu ska jag göra mig i ordning.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0