Lägg dax

Nu ska jag och älsklingen hoppas i säng, är så spända inför i morgon. Undra om jag ens kommer kunna sova eftersom jag e så nervös, eller sova kommer jag så klart men tror att jag kommer sova väldigt oroligt.
Hoppas verkligen den blir vår, det hade bara varit helt sjukt underbart. Vågar och kan inte riktigt tro att vi kommer få den men det e väl bättre att inte gå in med för mycket förhoppningar så man inte blir för besviken, problemet är att man har byggt upp förhoppningar i huvudet omedvetet.
Skriver jag inget i morgon så vet ni varför, då sitter jag & gråter i ett hörn här i vårt sorgliga rum för att vi inte fått lägenhetn....vi får se helt enkelt. KL 11.30 ska vi titta på den glöm inte hålla tummarna för oss då *hoppas hoppas hoppas*

Sov gott på er! 

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0