Ladies Night



Då va dagen här, Ladies Night dagen =)
Vi har haft våra biljetter i flera månader och väntat på det här grymt länge så det ska bli såååå kul. Vip biljetter så klart eftersom vi e sådär lite extra speciella. Kommer få nån t-shirt, mat & lite annat.
Tror vi e 7 stycken tjejer som går dit tillsammans om jg inte räknat fel.
Jag ska först upp om Lina så kan hon och jag gå dit tillsammans.

Varför jag e uppe så tidigt? Kunde inte sova längre, har drömt sjukt konstiga drömmar som va HELT snurriga. Försökte återberätta det för Billy, han bara skratta. Han e oxå vaken btw, vi somna ändån vid tio tiden igår så det va senare än de andra dagarna men jag har gått upp så tidigt hela veckan så antgligen e det oxå därför som jag inte kan sova mer.

Har fått mina vinterstövlar, eller dom ligger fortarande på posten men mamma skulle hämta ut dom. Hoppas dom passar och framför allt hoppas dom ser bra ut när jag har dom på, isf kan jag ha dom ikväll efter ladies night.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0