Krossad ruta

När jag skulle ta bilen & köra hem idag så fick jag en otrevlig överraskning, nån idiot jävel hade slått in sidorutan där fram på passagerarsidan och varit inne och rotat i hela bilen. Tyvärr hade jag stationen till min GPS i bilen, inte framme men dom fann så klart den och snodde den, lönt, gps:en va ju inte i bilen för den hade jag med mig så hur jävla lönt e det att sno stationen då???
Har fått satt ditt en provisorisk plexiglas ruta tack vare vår kära vän Matang, så himla tacksam så det går inte att beskriva och han skulle beställa ny ruta till mig som endast kostade 400kr (danska) så kunde han sätta in den till mig i nästa vecka.
Nu ska jag mysa resten av kvällen med älsklingen & ladda inför i morgon. Först ladies night sen Winter tam tam. Kommer bli världsklass =)

Det ni ville säga
Postat av: rebecka

ellerhur e sånt fett störigt...va me om samma sak för ett tag sedan.. I garaget till å me...krossat rutan å snott cd fronten men inte cdn...jävla lönt.. å nu fattas man en lite ruta där bak eftersom smidig som ja e låste ja in nycklarna i bilen..ajaj.. allt bra me dejj?? haha han snubben som stog emellan oss när vi vinka i bilen måste trott vi va helt knäppa hahaha =))

2009-11-08 @ 18:53:05
URL: http://rebeska.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0