Inget internet

Sorry att jag inte uppdaterar men vi har inget internet an, får det førhoppnigsvis i børjarn av næsta vecka och då e jag igårn igen och kommer upp med lite bilder på lægenheten men intills dess så blir det ganska tyst från min sida hæe tyværr. Saknar verkligen att kunna skriva hær men jag får stå ut några dagar till.
Hoppas allt e bra med er och hoppas ni får en underbar helg. Jag ska arbeta min sista helg denna helgen sen har jag 2 veckor kvar på Q-park. Samtidigt som jag glædjer mig så e det lite sorgligt før jag kommer att sakna mina kolleger och inte minst min underbara chef, han har bara varit den bæsta chefen ever verkligen guld værd.
Kram till er alla


Det ni ville säga
Postat av: Rebecka

hejje gumman...tack för ditt sms...har sparat ditt nummer =)).. har du fixat nytt jobb nu?? Faaan I miss you... får hälsa på en dag =))

2009-11-28 @ 09:53:41
URL: http://rebeska.blogg.se/
Postat av: lina

trist att du inte kan uppdatera ju! ;(



hur är du ledig nästa vecka / helg gumms?

tänkte titta över :P

2009-11-28 @ 21:57:07
URL: http://swiipii.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0