I Mörarp in Sweden

Befinner mig hemma hos mamma nu, ska ju sova här i natt. Sitter i mitt gammla rum & min älskade katt ligger i sängen och sover, snarkar lite ibland sådär välbekant. Billy saknade oxå Sessan men om 1 månad ska vi båda sova över här för vi ska på barndop på dagen sen tänkte vi att vi kan stanna här tills dagen efter.

Har varit ute på en liten shopping runda innan med mamma, jag va iofs mest intresserad av att få nått att äta för jag va mega hungrig. Blev enchilladas på taco stället inne på väla, så jäkla gott. Träffade på bästis inne på väla, snacka om att jag blev glad. Fick 2 bamse kramar, sånna som bara bästis kan ge =)

Hade fått hem packet från posten med kläder, både korsett linnena, det ena par jeansen & Kandee linnet. Är verkligen super nöjd med alltihopa, inte illa faktiskt med tanke på att jag inte provat eller sett nått av det i verkligheten utan bara på bild.

Mitt hår skriker efter en dusch nu sen ska jag nog äta nån kvällsmat och därefter blir det sängen för min del. Sov gott så hörs vi mer i morgon.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0