Dåligt morgon humör

Jag vakna inte med det charmigaste humöret, Billy ringde och väckte mig och när jag blir väckt brukar mitt humör va ännu värre. Har iaf hunnit vakna lite nu och måste få nått i magen innan jag ska köra och fixa med lite saker.
Ska åka ut till lägenheten iaf och tänkte se om jag kan ta lite bilder som jag förhoppningsvis kan lägga ut lite senare eller i morgon. Har lite ont om tid för att sitta vid datan och när vi sen har flyttat så vet jag inte hur lång tid det tar innan vi får internet igen.
Förresten så har jag fått brev tillbaka från jobb ang. min uppsägning så min anställning upphör den 12:e december men eftersom jag ändå inte jobba den dagen så blir min sista dag den 11 december. Kan starta på det nya jobbet den 14 december.
Nu har jag lite bråttom så ni får ha en underbar dag så hörs vi kanske senare.

Det ni ville säga
Postat av: Michella

Fin blogg :D Och fint namn har du också! :)

2009-11-22 @ 21:21:56
URL: http://michellachammas.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0