Uppe tidigare än tuppen

Jag vakna tjugo i sju och kunde inte somna om, hade drömt att mina tänder var helt förstörda så när jag vaknade så va jag tvungen att känna efter med tungan om de va hela. Verkligen en mega äcklig dröm, fy fan om man hade sett ut sådär, tror jag måste bege mig till tandläkaren.

Solsken ute än så länge, hoppas verkligen det håller i sig. Vi ska snart iväg till hans jobb så han kan träna lite för det gjorde han aldrig igår.
I morse fick han sina presenter och han blev som tur är väldigt glad för dom. Jag hade köpt 4 st t-shirts till honom och 1 huvtröja och av mamma & Uno fick han en parfym, Hugo XY

 

Det ni ville säga
Postat av: mamma

hallo fyller han inte år i morgon den 10

2009-05-09 @ 14:15:38
URL: http://michella.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0