Innan jobb

Nu e jag hemma en snbb vända innan jag ska iväg till jobb, va tvungen att hämta maten som jag ska ha med mig så att jag har nått att äta på lunchen.
Har varit hemma hos Ronja en runda medans mäklaren visade min lägenhet. Hoppas dock där ringer fler som vill kolla på den men det tror jag nog, den har ju bara varit ute sen i fredags eftermiddag och det är inte ens en vecka.
Städade här hemma innan lite snabbt och så fick jag fixat med min tvätt oxå så nu har jag rena underkläder igen, hade jag iofs innan oxå men det började nästan ta slut i byrån.

Har inte så mycket mer att skriva nu så vi kan höras sen ikväll istället, ha en solig dag


Det ni ville säga
Postat av: MIchella

Googlade mitt namn av ren nyfikenhet och fann dig...

Vackert namn du har =)

Ha det gott

2009-05-27 @ 20:04:07

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0