Torsdag morgon och jag är på bra humör

Är på riktigt bra humör idag, vakna upp lite halv trött men tänkte att det är bäst att gå upp för somnar jag om så kommer jag va mega trött nästa gång jag vaknar.
Har packat in Billys presenter, lagat mina solbrillor och lagat fronten till min bil stereo och klockan är bara lite över tio. Känner mig riktigt nöjd med mig själv än så länge.
Ska snart sticka iväg och lämna gröten till chefen, om han e på kontoret, annars får jag göra det senare. Klippning klockan 12, ska bli så skönt.
Packade väskan igår kväll, allt som jag ska ha med mig till Köpenhamn. Blev ganska mycket och allt får inte plats i veckan så jag får gå i omgångar och lasta bilen sen, nej men så mycket va det inte men mer än en resväska iaf.
Ska ju ha med extra täcke och kudde så att Ronja kan ha det när hon ska sova där, hon kommer ju över på lördag.
Hoppas verkligen det blir kul. Vet inte vad jag ska ha på mig på lördag så jag har tagit med mig sjukt många kläder, hoppas bara jag kan välja ut nått bland det jag tagit med mig.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0