Solat

Nu har jag och älsklingen precis varit nere & solat, brukar inte sola 2 dagar i rad men det blev så idag. Nu ska jag inte sola på ett tag för jag har fått mega mycket färg, ser ut som man varit utomlands i 2 veckor eller nått. Älskar dock att vara brun, så jäkla snyggt ju.
Skit coola solarium med massa knappar som jag låg & tryckte på under i princip hela soltiden.

Sjukt nöjd över mig själv är jag för jag har varit super duktig idag och städat som tusan, har även tvättat. Billy är helt chockad över så duktig jag har varit men det blir han iofs varje gång jag får mina städ ryck. Han tycker jag e lite magisk när det kommer till städning, brukar säga att jag bara drar några tag här och där sen heemlt plötsligt ser det rent och snyggt ut på noll tid.

Resten av kvällen ska det bara slappas, ska slänga mig i soffan & glo på tv. Vill bara att det ska bli i morgon. Billy ska först iväg och träna på förmiddagen men jag följer med och sitter och spelar mitt DS medans jag väntar på att han ska bli klar så går allt lite snabbare om jag kör.
Vid halv 3 tiden hämtar jag upp Ronja i Helsingör sen är det hem hit och göra sig i ordning, roligare när man gör det tillsammans.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0