Snabbt

Blir ett snabbt & förmodligen kort inlägg idag för jag ska iväg strax igen.
Har jobbat hela förmiddagen och efter jobb stack jag hem till mamma med Sessan, skulle se hur det funka att ha henne hemma hos dom och det verkar som om det kommer funka hur bra som helst.
Blir lättare att hon är där när jag är över i danmark nu när mäklaren kommer visa lägenheten till massa folk och sånt.

Har fått min Grey's Anatomy box idag, har precis kollat på 1 avsnitt men hinner tyvärr inte mer nu för jag måste köra, ska hem till Camilla och hälsa på henne. Får kolla mer sen ikväll när jag kommer hem.
I morgon kommer älsklingen, längtar.

Det ni ville säga
Postat av: Anonym

Hejj gumman..förlåt att ja inte har hört av mejj så vi kunnat ses mer =((.. men imorgon har ja tid om du har...ska va hemma me kevin :P.. poss

2009-05-19 @ 21:42:45

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0