Sladd till mobilen

Hittar inte usb sladden till min mobil, mega irriterande eftersom jag hade en bild som jag tänkte ladda upp men får skita i det tills jag hittar sladden.

Har ni sovit gott, jag har sovit ganska bra men kände mig ändå trött när jag vaknade, gick upp för ca 1 timme sen och har hunnit med att duscha och packa min väska. Ska snart göra lite mat så att jag får något i magen innan jag ska sticka.
Blir att lämna Sessan hos Uno och mamma sen och efter det ska jag kanske sola lite snabbt, därefter kör jag över till danmark.

Ska kolla posten nu så vi hörs senare

Det ni ville säga
Postat av: huba

kenais mamma heter kira va?

2009-05-31 @ 12:43:23

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0