Sista dagen denna veckan

Idag är sista arbetsdagen för denna veckan, känns otroligt skönt. Börjar dock inte förrän klockan 3 och innan dess ska jag till Ann och hälsa på henne ska först bara morrn mig och fixa med mat till senare på jobbet.

Måste verkligen rensa i min garderob snart, har så himla mycket som jag inte använder och aldrig kommer använda igen så det är helt onödigt att ha det speciellt eftersom jag ska flytta och att flytta saker som man ändå aldrig kommer att använda känns bara korkat.

Lite blåsigt ute men sol iaf, hoppas det slutar blåsa och att solen bara gassar på resten av sommaren. Frukost tajm


Det ni ville säga
Postat av: mamma

ta alla kläder som du inye vill ha hem till mig

2009-05-28 @ 16:01:42
URL: http://michella.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0