Så trött

Är så jäkla trött på att ha lärling med mig, nu har jag haft samma lärling i 2 veckor och jag ska ha honom nästa vecka oxå. Får dock se om han överlever nästa vecka för jag kommer kanske avliva honom eller nått så trött e jag på honom. Helt ny och förösker bestämma om hur jag ska jobba när jag jobbar helg. Vi har ju så att om vi fast anställda kommer upp i ett vist resultat så får vi gå tidigare men ändå få fullt betalt, har jag då en lärling med mig så får tyvärr inte han fullt betalt om vi går tidigare. Lärlingen som jag har nu sa då till mig att jag inte får gå tidigare för det går inte han med på, som om han har något att säga till om i saken, fan jag som bestämmer han kan få bestämma sitt eget när han går på sina egna pass men så länge han går med mig på mina pass så ska han inte bestämma ett skit.
Han är ganska okej i övrigt har dock en del sidor som jag inte gillar, märks att han är från stockholm från början för den översittar attityden sitter kvar, antagligen sånt som inte går bort.

Nu e jag iaf ledig till måndag morgon, behöver verkligen sammla krafter. Ska kolla på lägenhet i morgon, som jag längtar och som jag tjatar om det.
Har varit hos Ann och hälsat på henne idag innan jobb. Lilla Stephanie har blivit så stor och är så söt och Bamse bus är lika fin som alltid.
Nu ska jag hoppa i säng, hör i morgon, natti

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0