Norges nationaldag

Idag e det Norges national dag så stort grattis till dom, har skickat sms till min kusin Poul innan och grattat honom både för vinsten i eurovision & nationaldagen, han bor alltså i Oslo. Född och uppvuxen där e han.

Har jobbat klart för dagen, duktigt som tusan har jag varit idag oxå tycker jag och arbetsdagen gick snabbt men det kan ju bero på att jag inte behövde jobba så många timmar.

Ikväll ska jag bara slappna av och ta det lungt, känner att jag behöver lite lugn och ro. I morgon ska jag snygga till lite här hemma sen kommer mäklaren vid fyra tiden.
Ska tvätta i morgon kväll men jag ska även hinna med att åka ut en sväng till Camilla, en vän som jag spelat handboll med i flera år innan.
Tisdag är det jobb dax igen, startar redan klockan sex på morgonen och så fortsätter det enda tills fredag men på onsdag eftermiddag/kväll kommer Billy hit. Kommer bli en bra vecka tror jag, känner det på mig.

Det ni ville säga
Postat av: Tess

Ooohhh.. :) Får berätta hur de var med Camilla sen ;) Blir de sent och jag e hemma kan du ju svänga förbi mig en runda, inte alls så långt från mig ju =)

2009-05-17 @ 20:57:28
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0