Nice dag ändå

Fast att det har regnat lite idag så har denna dagen varit riktigt nice, jobbe dagen gick riktigt snabbt, helt plötsligt var klockan tre och vi skulle sluta för dagen. Har haft en lärling med mig idag och ska ha det i morgon och på onsdag oxå. Alltid lite trevligt med sällskap dock e jag inte så sällskaplig tidiga morgnar, kan ha ett jävla humör och snackar inte så värst mycket men efter några timmar så kommer jag igång.

Stack till väla efter jobb och möte upp min älskade mamma, har saknat henne en massa. Hon har ju varit i Paris i några dagar förra veckan sen har hon jobbat i helgen så hade inte sett henne och knappt pratat med henne på en hel vecka.
Gic runder lite på Väla, fick ett par skit fina byxor av mamma som var nedsatta till 250 kr bara, hade kostat 700 från början. Blev as glad och drog på mig byxorna så fort jag kom hem, sitter perfekt på mig.
Käkade lite på väla oxå sen åkte vi en liten runda till Rusta och kollade där. Fick föresten en parfym av mammsen oxå, Lacoste Touch of pink, mega god.



Nu på kvällen har jag varit med Ronja och lilla Bastian, har ätit mega god prinsessbakelse, druckit kaffe och snackat massa som vanligt. Helt plötsligt va klockan nio och jag va tvungen att sticka hem för jag börjar ju tidigt i morgon igen.
Dagen slutade ju extra bra eftersom HIF vann över mif med 1-0

Det ni ville säga
Postat av: sarissa

mmmmm älskar den lacoste!

2009-05-05 @ 18:37:33
URL: http://sarissas.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0