Mys måndag

Idag har varit en sån himla mysig dag, jag och älsklingen har bara latat oss hela dagen. Sovit & ätit, tittat på tv och myst.
Vi va nere i affären innan och handlade lite så att vi har lite att äta på hela dagen. Känns skit jobbigt att jag måste åka hem i morgon, har haft 5 helt underbara dagar och vill bara stanna här för alltid men jag måste hem för jag ska jobba resten av veckan, är endast ledig på fredag oxå. Kommer inte se Billy förrän om 2 veckor igen typ, detta suger verkligen men får försöka att inte tänka på det så mycket.
Har nog hittat en mäklare som är mega billig ska dock kolla lite närmare på det nu i veckan. En av Billys vänner skall även kolla upp om där finns möjlighet för mig att få jobb på ett ställe men får svar på det först i slutet av denna veckan.
Hade gärna stannat kvar på mitt jobb men det blir för jobbigt att pendla med dom arbetstiderna som jag har och tror inte det kommer att gå att ändra på mina arbetstider.

Ska kränga lite kanel gifflar nu och titta på tv, se om jag kanske får liv i Billy igen. Vi har precis sovit middag, jag är dock klar med min sömn medans älsklingen tar en förlängd middags sömn.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0