Mini semester

Så nu har min lilla mini semester börjat, så himla underbart känns det. Började dock klockan 3 idag när jag slutade jobba men har inte haft tid att skriva förrän nu för jag har storstädat hela lägenheten, snacka om att jag e stolt över mig själv. Har tagit mig dryga 3 timmar men man ska ju vara nogrann.

Ska snart hem till Ronja & Ronja och fika lite, fira att jag har semester i 5 dagar nu. Börjar inte jobba förrän på tisdag eftermiddag klockan 3
I morgon ska jag klippa mig vid tolv och så ska jag hinna med att sola innan jag åker över till Köpenhamn, mitt älskade Köpenhamn.
Måste dock förbi kontoret i morgon en snabb runda och lämna barn gröt till chefen som han kan ta hem till sin lilla dotter.

Måste sticka nu, full rulle hela tiden men jag älskar det

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0