Lördags lat

Ligger i soffan med täcke och kudde, har precis kollat klart på min Grey's Box och lider lite för att säsong 5 inte kommit ut än och det kommer dröja ett tag till innan den kommer ut för den måste först bli klar på tv, gud vad jag hatar att vänta.
Ska kolla om det kommit nått nytt ghost whisperer avsnitt så kanske jag kan glädjas åt det lite.

Sov sjukt gott inatt men vaknade av en dålig dröm, jävla Billy och Ronja som spökade i min dröm haha. Men jag har dom i mina tankar iaf om man nu ska försöka se allt från den ljusa sidan.

Ikväll ska vi nog hem till Brian dj & Mia, kolla på deras nya lägenhet och umgås lite. Jag vill oxå ha en ny lägenhet men det kommer. Ska på öppen visning på 1, kanske 2, i morgon och så ska Billy ringa till en mäklare i morgon så att vi kan få komma och se en annan lägenhet som vi är intresserade av, spännande det här.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0